Posted by: Yankee | April 17, 2011

Nefiltrata de sâmbătă dimineaţa

Am blasfemiat.

Ieri, sâmbătă dimineaţă, Rasta Man în nemernicia sa a profitat de starea mea confuză şi mahmură datorată serii de vineri [Folk in Port cu Ionut Mangu, Claudia Ciobanu, Roxana Zăpârţan şi…. Puiu Ivaniţchi… urmează o poveste şi pe tema asta]. M-a sunat, m-a trezit şi mi-a dat 10 minute să mă spăl şi să mă-mbrac.

Şi-n loc de cafea [forgive me, Father for I have sinned], m-am dus la degustarea de bere nefiltrată organizată de Ursus Breweries în Euphoria Biergaten.

Ideea de bază a fost testarea sortimentelor care vor fi produse în noua mini-fabrică Ursus. Prea puţine cuvinte de laudă am pentru marfă în sine, pentru că nici una dintre cele 3 variante prezentate nu şi-ar merita pe deplin numele:  prea usoare, prea transparente şi prea apoase, toate trei; prea puţin aromată, cea pe care totuşi am ales-o; prea slabă, cea de pe locul secund; şi prea asemănătoare cu Neumarktul la pet lăsat la soare, cea de pe urmă.

Deşi per ansamblu toată organizarea mi-a lăsat impresia unei chestii bine gândite, două greşeli mi s-au părut strigătoare la cer:

întâi şi-ntâi, cum să serveşti berea la un eveniment de-ăsta în pahare de plastic, de parcă ar fi Oktoberfest pe malul Someşului, printre mici şi kurtos? În total defazaj cu imaginea brandului, care literalmente domina vizual localul, în totală contradicţie cu conceptul de bere nefiltrată care se cere adusă în halbe, apropiindu-se vajnic de masa muşteriilor pe o tavă sprijinită de ţâţele generoase ale hangiţei… am avut parte de nişte pahare de plastic tărăgănate de nişte nimfete subţiri, probabil promoteriţe la Kent Convertibles, care nicicum nu mi-au dat senzaţia aşteptată.

şi-n al doilea rând, chestionarele în sine, prea încorsetate şi gândite să deducă doar cât la sută dintre respondenţi sunt mulţumiţi sau ba cu ce li s-a pus deja pe masă, fără să lase loc pentru posibile propuneri de caracteristici pe care am dori să le găsim în sortimentele respective. Mai simplu spus, trebuia să alegem cât ne place, nu ce ne-ar plăcea.

I-am remarcat of cors pe Ciulea, pe Mironeasca şi pe Besliu, printre altii, şi m-ar fi bucurat să mai apară nişte uameni de bine şi din offline, dar şi din online-ul de CJ, uitându-mă pe lista de invitaţi… dar dacă nu acum, poate next time, la inaugurarea făbricuţei.

Auzi, Gropare?

Mnah atât, mă pun să-mi beau cafeaua. Aia filtrată.

Leave a Reply

Categories