Posted by: Yankee | March 2, 2011

Je me fous de la vaisselle

Discuţie cu o colegă la ţigară. De fapt, mai multe. Colege. Şi ţigări.

– Eu, zice ea, când spăl vase, ascult Edith Piaf. Numai că nu prea merge.

– Păi nu, zic eu, clar nu merge. Te şi văd, cu buretele şi farfuria în mână, a lehamite, “Non, rien de rien, non, je ne lave rien” … Nu e prea moale, nu-ţi dă aşa o senzaţie de lâncezeală? De nu-ţi mai vine să faci nimic?

– Ba da… ba chiar uneori, vin vecinii să mă întrebe dacă mi-e bine… dacă-s în regulă, dacă nu-s deprimată…

Responses

  1. Vasele merg spalate bine pe melodia ”oficial imi merge bine” ;))

  2. sau pe “Marylin Manson – This is the new shit”. Tonul oficial se deduce, nu se afirmă 😀 .


Leave a Reply

Categories