Posted by: Yankee | December 16, 2010

Reboot

[ when to the left there’s nothing right, and to the right there’s nothing left ]

azi am facut umpic curat: În bookmarkuri. În dulăpiorul cu condimente. În lista de messenger. În sertarul cu mufe, cabluri şi rechizite. În cutia cu plumbi culisanţi şi cârlige de răpitor. În priorităţi. În dosarul cu facturi şi chitanţe de Electrica. În torrente. În agenda telefonului. În baie. În playlist. În gânduri. În SMS-uri.

[mi-]am schimbat câteva chestii: Blog theme-ul. Un bec în bucătărie [cu unul din living]. Unele hotărâri. Poziţia şi orientarea monitorului. Locul în care ţin zahărul.

am renunţat la nişte mărunţişuri: La tricoul rupt la mâneci cu Che Guevara. La Dublin, aşa cum l-aş fi vrut prima oară. La cojocul îmblănit de piele maron [i-l făcusem oricum cadou lui Zoli când cu mutarea : P…]. La unele certitudini.  La încă o lingură din sosul de ardei iute de la bunica, peste varza călită.

şi mi-am făcut cont de Facebook.

: |

Responses

  1. WTF, lucrezi pe 1 ianuarie?!

    • lolz :)) de ce, prea pare serioasa avanpremiera ?

  2. Dublin? De ce sa renunti la DUblin? Asa ceva nu se face.. nu nu!

  3. there. it’s under review again. we may still find some benefit in it.


Leave a Reply

Categories

