Posted by: Yankee | November 27, 2010

Pick it up, dust it off, start all over again

[perseverare diabolicum]

mâine mă mut. Ar fi a opta chirie în Cluj, în 6 ani de la terminarea facultăţii. Sper că şi ultima.

  • O să am o etajeră pentru modele şi o să o umplu începând cu ăsta, pe care îl am deja de vreo 2 ani în cutie, nedesfăcut… [şi luna viitoare o să urmeze asta şi, dacă o să fiu cuminte, probabil de ziua mea asta… ]
  • O să pun posterul de la “The Two Towers” într-o ramă subţire, gri, în hol
  • şi tot într-o ramă subţire, gri, sub sticlă, deasupra patului, asta [deşi nici Răpirea din Serai n-ar fi o idee rea]
  • o să montez în sfârşit 5.1 în jurul camerei, nu de-a lungul unui perete
  • o să fumez în balcon
  • o să stau desculţ în casă, şi o să citesc asta pe covor
  • şi când o să am vizite, o să pun oamenii să stea în fotolii, nu pe colţul canapelei

probabil că toamna o să-mi fie dor de asta, totuşi:

 

Leave a Reply

Categories