Posted by: Yankee | November 21, 2010

All that is gold does not glitter

[… as Billie Joe found out one day ]

Daca intr-o zi o sa scoata Nescafe de pe piatza varianta de 3/1 strong , o sa am probleme serioase sa continui chestia asta.

Daca bine tin minte, prima intalnire cu piesa asta am avut-o in noaptea de 20-21 mai ’98  la Poiana Narciselor. Era dupa prima zi de tabara ecologica, un proiect de protejare a Rezervatiei Dumbrava Vadului,   in care colaborau oamenii de la Clubul Eco din Brasov [recte: multi din Saguna], cu Jandarmeria si autoritatile locale de la Sercaia.  Parca am vazut si Cercetasii Romaniei pe-acolo. Se faceau cordoane de voluntari pe perimetrul rezervatiei, si patrule in interior, in incercarea de a opri hotii tiganii ciobanii-care-isi-plimba-oile cretinii care veneau sa-si incarce carutza sau portbagajul cu snopi de narcise, pe o perioada de 2-3 zile. Exact acele 2-3 zile critice din an in care, dupa ce au inflorit narcisele, si pana sa se ofileasca, bulbii trebuie sa acumuleze nutrienti. Si trebuie sa-i convingi pe cretini ca – desi sunt plante perene – daca bulbii nu apuca sa se dezvolte suficient, de la an la an narcisele raman din ce in ce mai plapande, si mai putine, si mai pipernicite.

Era foc de tabara, si erau saci de dormit, si scantei, si vodca, si frate-meu, si varu-meu. Si Chardonnay si Diana si chitari. Si Ionut cand se apleca sa mai arunce pe foc, busteanul pe care eram asezati se dezechilibra putin, si ea imi mai cadea umpic pe umar.

Si cam atat.

 

 

 

 

 

 

[N-am scanner aici. Image source here]

Later edit: plm de embedding, live-ul suna mai bine 🙂

Responses

  1. imi place Diana:), si mai ales cum tzi se lasa pe umar. itzi sta bine cu ea:)

    • de la o vreme, nu mă mai încred în ce-ţi place despre femeile care-mi plac : ) )

  2. emille, je privesc le partea de estetique! acuma! despre partea de cuore, stii tu…mai cu ochi de copil!


Leave a Reply

Categories