Posted by: Yankee | September 8, 2009

Wake me up when September ends

“A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are
correct. This every sister of the Bene Gesserit knows.”

Frank Herbert – Dune (1965)

Pentru că e Septembrie. Pentru că mai am două fumuri din ţigară. Pentru că într-o jumătate de oră o să dau Win-U-Enter şi-o să plec la birou. Pentru că s-a lăsat frigul şi merge de minune cu oraşul ăsta de culoarea şobolanului. Pentru că încet încet au crescut e-buruieni.

Pentru că mi s-a răcit cafeaua, mă enervează playlistul şi mi-e lene să-l schimb. Pentru că exhibiţionez la fel de natural pe cât respir.

Pentru că m-am întors de-o săptămână din Vamă şi în sfârşit am schimbat playlistul. Acum merge asta:

Pentru că la toţi ni-i greu, dar nu la toţi odată şi nici la toţi la fel…

De-aia-i primul post aşa disfuncţional. Dont worry. Be happy. Urmează altele.

🙂

Responses

  1. pentru ca te intzeleg. pentru ca nici macar nu am un playlist. pentru ca e si aici septembrie. pentru ca…asa, you know!

  2. pentru.ca imi place mult regina spektor,pentru.ca de la tine am piesa,pentru.ca abia astept sa citesc ceva nou si pentru.ca astept sa treci si tu pe pagina mea chiar daca nu e interesanta 😀

  3. pentru ca am trecut deja, si cu tine mi se raceste cafeaua in fiecare dimineatza (temperatura optima e la Izza, o vaga adiere la Groparu). pentru ca e interesanta si sa vezi tu ce te bat de sustzii contrariul… pentru ca i know… pentru ca mi-e foarte dor de voi doua…

  4. :)) nu ma bate pls
    ps.cu tine mi se raceste cina 😀


Leave a Reply

Categories